روستای سیاهپوش - یورتجی(urtji)

معرفی جاذبه های طبیعی و بکر منطقه یورتجی -کوراییم - نیر

روستای سیاهپوش - یورتجی(urtji)

معرفی جاذبه های طبیعی و بکر منطقه یورتجی -کوراییم - نیر

روستای سیاهپوش  -  یورتجی(urtji)

این روستای زیبا ودیدنی مرکز آلوچه (گوجه سبز )اردبیل می باشد...

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

دختر و زن امروزی...

سید حسینی | چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲ ب.ظ


شرافت زن اقتضاء می کند هنگامی که از خانه بیرون می رود متین ، سنگین و با وقار باشد.

در طرز رفتار و پوشش خود باعث تحریک و تهیج نامحرمی نشود ، عملا مرد را به سوی خود دعوت نکند، زبان دار و معنی دار به سخن خود آهنگ ندهد. چرا که اسلام زن را تشویق به این کرده است که هر اندازه متین‌ و باوقار و عفیف‌تر در جامعه حضور یابند و خود را در معرض دید بسیاری از مردان نگذارند بر احترامش افزوده خواهد شد.

اما متأسفانه ما امروزه شاهد هستیم که برخی دختران ایرانی پر رنگ و لعاب‌تر و بی حجاب تر از همیشه در کوچه، خیابان، دانشگاه و یا محل کار ظاهر می‌شوند و هر روز هم بیشتر مردم می‌پذیرند که جامعه تغییر کرده است!

همچنین امروزه با صحنه هایی روبه رو می شویم که خود شرمنده خود می شویم چرا که گاهی شاهد دخترانی در خیابان هستیم که حیثیت زن بودن خود را حفظ نکرده و چشم های هوس آلود مردان را با ژست های غیر ناپسند به سوی خود جلب می کنند .

آیا حیثیت زن ایجاب می کند که اینچنین باشد؟

آیا زن بودن به جلوه گری و عشوه گری در خیابان است؟

آیا اگر ساده پوش باشند و نگاه های شهوت آلود مردان را به سوی خود جلب نکند، برخلاف حیثیت زن یا بر خلاف حیثیت مرد یا بر خلاف مصالح اجتماع یا بر خلاف اصل آزادی  عمل کرده اند؟

بعضی از افراد می گویند: اگر خدا می خواست، خودش جلوی این افراد را می گرفت و توبیخشان می کرد، لابد خدا خواسته است که این کارها باشد، به ما چه ربطی دارد که مانع شویم؟

این منطق نظیر آن است که بگوییم: اگر فلان کار خوب است! چرا خدا خودش انجام نمی دهد؟ اگر سیر کردن گرسنگان خوب است، خدا خودش به آنان روزی دهد، چرا ما خرج آنان را بپردازیم؟ ( سوه یس، آیه 46)

گویا این افراد از اینکه خداوند مردم را مختار آفریده تا هر کس به انتخاب خودش عمل کند و آزمایش خودش را پس بدهد . . . غــــافــــلـــــنــــد ...


  • سید حسینی